Манупакеджинг підтримує виробників напоїв. Вигідна пропозиція для успішного розвитку

Манупакеджинг підтримує виробників напоїв. Вигідна пропозиція для успішного розвитку

18.09.2024

Вступ

Ринок напоїв — один з найбільших у світі за своїми об’ємами споживання та постійно зростає. Близько 446 мільярдів літрів напоїв люди спожили в 2024 році. Цей показник зростає приблизно на 5% кожен рік. Згідно даних tappwater планується до 2027 ріст споживання напоїв до 515 мільярдів літрів. 

Об’єм світового ринку виробництва ПЕТ-пляшок в 2022 році склав 18 381,89 млн доларів США. Середній темп росту — 4,84% з кожним роком. Різноманітний спектр типів ПЕТ-пляшок — <50 мл, 50-100 мл, 101-250 мл, 251-500 мл, 501-1000 мл, інші згідно даних researchreportsworld.

Світовий ринок упаковки (2)

Зростає використання скла в тарі, при цьому, попит на пластикову тару та металеві банки залишається на рівні з плавним зростанням на 5% з прогнозом до 2030 року. Найбільше ПЕТ-пляшки використовують у Європі, Азії та Північній Америці.

Частка ринку пластикової упаковки

Ринок напоїв. Його тенденції та виклики

Виробники сьогодні перебувають в непростій ситуації. Сучасні виклики змушують деякі компаній обмежити свою діяльність та почати економити. Це випробування на міцність для багатьох сфер виробництва. Сегмент напоїв знаходиться в постійній адаптації упаковки до нових трендів та вимог. Це потребує оптимізації пакувальної лінії та використання сучасних пакувальних матеріалів. Екологічний виклик також трактує додаткові вимоги і компанії активно працюють в цьому напрямку, зменшуючи негативний вплив пластику на навколишнє середовище. 

Основні вимоги виробників напоїв

Згідно оцінки Suntory більшість виробників напоїв планує до 2030 року використовувати в ПЕТ-пляшках лише перероблену сировину або рослинні матеріали для досягнення нульового показнику використання матеріалів на основі первинної нафти. 

Основні вимоги виробників напоїв:

  1. Екологія: зменшення використання пластику та норми законодавства.
  2. Логістична стабільність, безпека та автоматизація виробництва
  3. Економія та контроль витрат

Coca-Cola запустила лінію для виробництва 100% ПЕТ-пляшок на рослинній основі, яку анонсувала ще в 2009 році. Біо-матеріали стають все популярнішими в світі. 

Скільки коштує сам напій? Копійки. Упаковка та логістика — основні складові собівартості продукції. У сегменті преміальних напоїв упаковка складає близько 50%, і навіть у деяких випадках може сягати 90%, від собівартості продукту. Разом з логістикою собівартість виходить в середньому до 80%. Фактично, споживач платить здебільшого за упаковку та доставку напою. Матеріал — це головна специфіка для відображення продукту та його захисту, де компанії інвестують найбільше коштів. Тому до пакування приділяється особлива увага. 

Стратегічна співпраця Манупакеджинг з ключовими виробниками напоїв. Причини успіху

Для розробки унікальної пропозиції виробникам напоїв ми детально проаналізували ринок, врахували досвід співпраці та сучасні вимоги наших клієнтів для розуміння їхніх цілей та бачення подальшого розвитку бізнесу. Це допомогло нам зорієнтуватися в якому саме напрямку рухатися далі та на що звернути особливу увагу. Цікаво, що ми не тільки відкрили для себе нові можливості для вигідного співробітництва, але й спрямували наших клієнтів до більш економічної та екологічної упаковки.

Кількість наших клієнтів в сегменті виробників напоїв за останні роки значно збільшилась. Це спонукає до нових досягнень та відкриттів. Ми цінуємо думку клієнтів та підтримуємо їхнє прагнення зростати навіть в часи економічної нестабільності. Спеціалісти Манупакеджинг регулярно тестують перевірені та інноваційні рішення на продукції замовників, проводять необхідні розрахунки та впроваджують максимально ефективні пропозиції. Це дозволяє підтримувати високий рівень послуг, міцні та довготривалі відносини з виробниками.

Цілі та бачення Манупакеджинг

Ми розробляємо та виготовляємо екологічно чисті стретч-плівки, які на 100% придатні для вторинної переробки, впроваджуємо інновації і прагнемо створити сталу циклічну економіку. Ми хочемо бути найкращим постачальником послуг для наших клієнтів і пропонувати їм найоптимальніше співвідношення ціни та якості.

Завдяки професійно кваліфікованим та мотивованим працівникам створюємо цінності для зростання прибутковості та відповідальності. Використовуємо найсучасніші технології та економічні процеси для консолідації лідерства у забезпеченні високоефективних промислових, сільськогосподарських плівок для захисту продукції і безпечного транспортування. Орієнтуємося на екологічний та економічний підхід до наших клієнтів.

Manupackaging виробництво плівки

Цінності компанії:

  1. Стабільна досконалість всіх виробничих процесів та ефективність в інтересах акціонерів
  2. Якість і надійність продукції та послуг
  3. Турбота про навколишнє середовище 
  4. Соціальна відповідальність та повага до прав людини

Унікальна пропозиція для виробників. Боротьба за екологічне майбутнє разом

Враховуючи досвід співпраці з багатьма виробниками напоїв ми відмічаємо суттєві зміни, які помітили і деякі споживачі. Завдяки сучасним інноваціям більшість компаній перейшли на скляну тару та ПЕТ-пляшки, які придатні до переробки. Зменшується товщина пластику в тарі та збільшується потреба в груповому пакуванні в картон для преміальної сімейної упаковки. Ці та інші тренди спонукають до певних змін. Ми орієнтуємось на виробника та підлаштовуємось під його потреби. Розробляємо та впроваджуємо нові технології, які дозволяють покращити надійність палет під час транспортування та зберігання. Використовуємо матеріали, які допомагають значно зменшити відходи та придатні до переробки. Допомагаємо виробництвам перейти на програму замкнутого циклу “Close The Loop”, яка дозволяє з легкістью мінімізувати витрати та подбати про довкілля. 

Переваги пакування з Манупакеджинг

Оптимальні стретч-плівки для будь-якого вантажу з напоями

Асортимент Манупакеджинг включає будь-яке стретч-рішення для будь-якого палетопакувальника. Це плівки 100% придатні для переробки, з різними діапазонами, включаючи пакувальні матеріали для низьких температур та для важких вантажів, які демонструють високу міцність утримання і мають різну товщину в залежності від сфери виробництва. 

Переваги та властивості стретч-плівок від Манупакеджинг:

  • посилені краї;
  • престретч до 425%;
  • без обривів на краях;
  • підвищена клейкість;
  • стоп-ефект;
  • економія коштів на пакуванні до 55%.
  • відмінна еластичність та фіксація;
  • працює на напівавтоматичних та автоматичних палетопакувальник;
  • висока сила утримання;
  • може працювати на високих швидкостях;
  • підійде для низьких температур;
  • хороший опір на прокол;
  • підійде для багатьох продуктів харчової та нехарчової промисловості.

Стретч-плівки від Манупакеджинг — це універсальні та індивідуальні LLDPE-пропозиції, які охоплюють величений спектр можливостей для використання. Для виробників напоїв наші інженери пропонують пакувальні матеріали з найкращим співвідношенням ціна/якість, які мінімізують вплив на навколишнє середовище та забезпечують найкращу безпеку товарів під час транспортування. 

Переваги пропозиції для виробників напоїв:

  • сертифіковані пакувальні матеріали за європейськими нормам (ISO 900);
  • широкий асортимент стретч-плівок для ручного та машинного пакування;
  • високі стандарти якості від світового виробника;
  • професійний сервіс та підтримка;
  • безкоштовне тестування та допомога в виборі;
  • оптова ціна для великих замовлень;
  • своєчасні поставки та прозорі угоди.

Спеціалісти Манупакеджинг інтегрують вигідну програму пакування у виробництво з урахуванням всіх вимог та цілей. Головна увага приділяється: якісним та відповідним матеріалам, надійному та сучасному обладнанню, досвіду та розумінню по налаштуванню індивідуальних програм для пакування та стабільності наданню професійного сервісу. Ми розуміємо, що потрібно виробникам та йдемо до них з вигідною пропозицією. 

Основна увага до:

  • якісні матеріали;
  • сучасне обладнання;
  • ефективні програми пакування;
  • турбота про довкілля;
  • професійний сервіс.

Пропонуємо сучасні та надійні матеріали, які 100% придатні до переробки без втрати своїх еластичних властивостей. Майбутнє за тонкими плівками, які можна максимально безпечно перероблювати у вторсировину та перевіреними рішеннями. Наші інженери розробляють нові технології для ефективного впровадження під індивідуальні проєкти, щоб виробники напоїв отримували стабільній та якісний матеріал для надійного пакування. Використання сучасного та інноваційного обладнання на наших заводах дозволяє підтримувати високу планку конкурентоспроможності та гарантує успішність результату.

Сучасні та надійні пакувальні рішення від Манупакеджинг

Наше твердження «природна пристрасть до захисту» відображено в нашому корпоративному баченні, яке сприяє партнерству з оптовиками упаковки та спільній розробці продуктів, а також співпраці з кінцевими споживачами, включаючи міжнародних ключових клієнтів.

Присутність Манупакеджинг в світі:

  • 12 бізнес-локацій
  • 4 сучасні виробництва
  • Потужність 150 000 тонн/рік 
  • Понад 15000 клієнтів, які обслуговуються
  • 65 країн
  • Понад 600 спеціалістів 

Манупакеджинг гарантує результат, перевірений сотнями успішних кейсів. Це вигідна пропозиція для ефективної співпраці та надійність, перевірена часом. Нам довіряють провідні виробники напоїв. Ми вневнено дивимось в майбутнє та допомагаємо компаніям оптимізувати свої виробничі процеси на максимально вигідних для них умовах. 

Залишайтеся в тренді пакувальних рішень! Підпишіться на наші новини!

      Залишіть, будь ласка, свої контакти.

      Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.