Каретка “Вікінг” для професійного пакування палет на ProWrap від Siat
Содержание:
Вступ
Сучасні технології пакування палет дозволяють максимально збільшити швидкість обмотування й при цьому мінімізувати витрати стретч-плівки. Siat пропонує ідеальне рішення для більшості сфер промисловості, яке поєднує високий рівень автоматизації та якості, — це каретки Viking DM з подвійним мотором та PW з одним мотором та системою з електромагнітним гальмом, що дає додаткове розтягування плівки. Обидва продукти забезпечують високий рівень продуктивності та спроєктовані для задоволення потреб різних підприємств у якісній упаковці.
Бізнес в Україні стрімко розвивається і продовжує наближатися до стандартів ЄС, попри всі труднощі. Впровадження інновацій та високотехнологічного обладнання — це один із головних кроків до успішної та продуктивної діяльності багатьох виробництв. Пакувальне обладнання від італійського бренду Siat допомагає підприємствам вийти на новий, більш високий рівень та оптимізувати свої складські процеси. Одним із головних завдань на сьогодні є економія на матеріалі, і багато бізнесменів активніше розглядають удосконалення своїх пакувальних ліній для скорочення витрат.
Серед асортименту стаціонарних палетопакувальників Siat варто відзначити напівавтоматичну версію для професійного обмотування ProWrap та каретки Viking.
ProWrap + Viking — успішна комбінація для високопродуктивної роботи
Ергономічний та продуманий дизайн систем попереднього натягу Siat забезпечує безпечне завантаження рулонів з плівкою, а також швидке та просте налаштування, що дає можливість досягати значень попереднього розтягування від 100 % до понад 400 %, гарантуючи значну економію матеріалів та оптимізацію виробництва.
Ця каретка ідеально працює на професійному обмотувачі ProWrap і дозволяє отримати максимум від упаковки.
Viking DM — каретка з двома двигунами та вищим діапазоном попереднього розтягування (від 100 % до понад 400 %), з можливістю регулювання натягу та попереднього натягу з панелі керування. Рекомендована для всіх галузей промисловості, у яких використовуються вантажі, що складаються з різних продуктів, і необхідна різна товщина стретч-плівки відповідно до різних областей палети.
Viking PW – моторизована каретка з можливістю регулювання натягу, при цьому попередній натяг необхідно задати заздалегідь і змінювати його потім за потреби. Доступний широкий спектр додаткових шестерень для задоволення будь-яких потреб застосування в діапазоні від 100 до 350 % (кратна 25 %), тоді як комплект шестерень 250 % є стандартним. Ця каретка рекомендується для всіх застосувань, що вимагають фіксованого попереднього розтягування стретч-плівки.
Заправка рулонів із плівкою здійснюється просто. Матеріал проходить через систему роликів, яка гарантує ідеальне прилягання стретч-плівки без ковзання. Гарантує скорочення необхідного технічного обслуговування завдяки спрощенню процесу заправки та завдяки відсутності додаткових ременів, механізмів, які потребують більшої уваги. За потреби доступна автоматизована система заправки.
Особливості та переваги кареток Viking
1). Безпека понад усе — моторизовані системи попереднього розтягування Siat включають кілька функцій безпеки як стандарт для захисту оператора:
- вали престретчу закриті прозорою захисною панелью, що дає візуальний контроль процесу розтягування плівки;
- безпечне та швидке завантаження;
- замок з подвійною клямкою;
- електричне блокування, що відключає живлення під час відкриття дверцят доступу до каретки;
- активна система безпеки, що перешкоджає руху каретки з появою сторонніх предметів, які є у зоні її руху.
2). Зменшення витрат – система попереднього натягу з електроприводом допомагає знизити витрати матеріалу завдяки розтягуванню стретч-плівки до 400 %. Завдяки панелі керування та програмі OptiRun можна відстежувати працездатність обладнання та встановлені параметри всіх сесій для аналізу та оптимізації витрат.
3). Оптимізація процесу пакування — розширені можливості для індивідуальних налаштувань. Можна підібрати ідеальні параметри на сенсорній панелі керування для професійного обмотування палет.
4). Гнучкість — фіксований коефіцієнт попереднього розтягування легко змінити. Панель керування допоможе налаштувати натяг плівки.
5). Електронний контроль натягу з аналоговим датчиком.
6) Вуглецевий слід та зниження загальних витрат — попередньо розтягнута плівка значно знижує вуглецевий слід порівняно з обмоткою вантажу нерозтягнутою плівкою (наприклад, при ручному пакуванні), що сприяє зниженню негативного впливу на навколишнє середовище завдяки зменшенню відходів. Термін амортизації машини може досягати 6 місяців.
7). Десятиліття досвіду — історія успіху пакування палет налічує понад 30 років. Фактично в 1988 році компанія випустила перший пакувальник вантажів на піддон.
8). Італійське виробництво — усе обладнання виготовляється в Італії, використовуються високоякісні складники.
9). Широкий спектр можливостей налаштування для індивідуальних рішень.
Чому важливий попередній натяг?
Каретка із системою попереднього натягу складається з рулону плівки та кількох роликів, що подають матеріал при обертанні піддону. Стретч-плівка розтягується, проходячи через моторизовані ролики, що обертаються з двома різними швидкостями. Каретки Siat можуть розтягувати матеріал більш ніж на 400 % від початкової довжини, таким чином зменшуючи кількість сировини, необхідної для обгортання піддону, зменшуючи в цілому відходи. Також це впливає на стійкість піддону, оскільки плівка, якось нанесена на піддон, повертається в нерозтягнутий стан, що дозволяє збільшити тримальну силу. Сила накладання замість цього визначається натягом між кареткою та піддоном. Сильне натягування рекомендується для важких вантажів, які важко розбити, тоді як низький натяг рекомендується для більш делікатних продуктів.
Система джгутування
Для моделей Viking DM та Viking PW доступні дві конфігурації джгута. Джгутування зменшує ширину плівки до вузької смуги, покращуючи стабільність навантаження:
- Зв’язування джгутом починається згори каретки: повне кріплення джгутом (електрична система) для фіксації продукту до піддону вузьким шнуром. Закінчення циклу проводиться з повною смугою.
- Кріплення джгутом знизу каретки: часткова стяжка, що зменшує ширину плівки до стрічки (пневматична система).
Додаткові опції та аксесуари:
- Фотоелемент для темних або відбивних поверхонь
- Пробійник для різання плівки
- Каретки для рулонів заввишки 750 мм
Ідеально підійде для таких сфер діяльності:
- Фармацевтика
- Будівництво
- Логістична промисловість
- Електронна комерція
- Деревообробна промисловість
А також для обмотування таких продуктів:
- Їжа та напої
- Вино та інші алкогольні напої
- Господарські продукти
- Побутова продукція
- Молочні продукти
Пакування з ProWrap
Використовуючи каретку “Вікінг” із системою попереднього натягу на палетопакувальнику ProWrap, виробництво отримує продуктивність до 30 палет на годину та можливість максимально зручно контролювати процес пакування. Усі цикли роботи обладнання автоматизовані. Оператору достатньо лише вибрати одну з 12 програм для роботи та запустити машину. Компанія може відстежувати витрати плівки та іншу статистику у програмі OptiRun. Модель створена за концепцією Industry 4.0 та відповідає стандартам якості ЄС. Обмотування палет ніколи ще не було таким простим та вигідним.
Проконсультуйтеся зі спеціалістом компанії Манупакеджинг Україна для отримання оптимального рішення для свого бізнесу.
Тел: 0 800 33 04 07